تنها بهترین استراتژی برای استفاده در خدمات طراحی وب سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

هدر در قسمت بالای وبسایت قرار دارد و اولین چیزی است که وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود می‌بیند در چنین موقعیت مهمی، هدر منوی نویگیشن (مسیریابی)، لوگوی سایت و نام کسب و کار شما را نشان می‌دهد.

با رشد سریع در دنیای آنلاین کسب و کارهای مختلف علاوه براینکه در بازار سنتی فعالیت خود را دارند، باید در دنیای آنلاین هم فعالیت ویژه ای داشته باشند.

تایپوگرافی نقش مهمی را در طراحی وب ایفا می‌کنید و از آن می‌توان برای ارتقای زبیایی و نوع نوشتار استفاده کرد.

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

تهیه انواع سایت های فروشگاهی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در کلیه مراحل سایت شما همراهتان هستیم گرافیک زیبا و جذاب سایت بر اساس مدل کسب و کارتان تولید محتوا و سئو نویسی قوی

سرعت یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که سایت شما باید داشته باشید چون سرعت تعیین می‌کند که سایت شما در چه مدت زمانی بالا می‌آید و هیچ کسی دوست ندارد که وارد سایتی شود که سرعت پایینی دارد.

ما برای شما همه اهداف طراحی سایت اینترنتی را نوشته‌ایم. فقط کافی است به دنبال جواب سوال خود در هر تیتر بگردید و آن را بخوانید.

حتما می‌دانید که هر علمی مانند اقیانوسی است که هیچ پایانی ندارد و شما هر چیزی که در مورد آن بدانید کم است. طراحی سایت نیز از این قانون مستثنی نیست و هیچ نقطه پایانی برای این مهارت وجود ندارد.

این روزها با پیشرفت روز افزون گوشی های هوشمند و لینک منبع افزایش سرعت اینترنت ، بازار های سنتی دیگر از رونق افتاده اند و کاربران قبل از خرید محصولی ابتدا در مورد آن محصول در دنیای اینترنت جستجو میکنند و سپس اقدام به خرید از بازار میکنند.

پس باید برای جذب مخاطبان بیشتر در این فضا نکات طراحی ظاهر سایت و پروژه ی طراحی سایت خود را به دست شرکت های معتبر در این زمینه بسپاریم.

پس زمینه وبسایت (بکگراند) لحن سایت شما را مشخص می‌کند و بخش مهمی در طراحی وب است. پس زمینه شما چه ثابت و چه متحرک باشد چه ساده و چه دارای تکستچر و بافت باشد چیزی است که مخاطبان شما سایت منبع را در هنگام اسکرول کرد در سایت دنبال می‌کند.

با این مقدمه به توضیح سایت استاتیک می‌پردازیم. در این نوع سایت‌ها تنها قسمت فرانت اند انجام ادامه مطلب شده و هرکدام از صفحات سایت، جداگانه در سرور بارگذاری می‌شود.

بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش لینک منبع در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

طراحی وب سایت تخصصی محصولات شغل شما، یک ویترین آماده برای دسترسی راحت مشتریان شما است. تفاوت ویترین فروشگاه‌های مجازی با فیزیکی در توضیحات و راحتی کاربر است.

Report this wiki page